FANDOM

Iloraz Wielkości- w grze każda postać ma 4 różne poziomy Wielkości: Zwykły (od 1 punktu), Wielki (od 20 punktów), Elitarny (od 50 punktów) i Legendarny (od 100 punktów). Iloraz Wielkości oblicza się różnie dla różnych rodzajów postaci lub przedmiotów.

GraczEdytuj

Chyba najważniejszy dla graczy.

Oblicza się go w prosty sposób: Wystarczy wyciągnąć średnią arytmetyczną z poziomu gracza, jego punktów Honoru oraz średniej wszystkich Atrybutów Podstawowych:

(Poziom gracza + Punkty Honoru + Średnia Atrybutów P.) :3= Iloraz Wielkości

Przykładowo:

(100 + 51 + 14) :3 = 55 punktów Wielkości

Na początku gry każdy gracz ma 1 punkt Wielkości.

W przypadku przeciwników i innych postaci inteligentnych Wielkość oblicza się w ten sam sposób.

ZwierzęEdytuj

Zwierzęta nie posiadają punktów Honoru, dlatego są one zastępowane Punktami Rzadkości, w skali od 1 do 20, przy czym im więcej punktów Rzadkości, tym mniej pospolite jest dane zwierzę. W przypadku 20 zwierzę występuje tylko w tym jednym miejscu i jest jedyne w swoim rodzaju.

W ten sam sposób oblicza się IW w przypadku niektórych stworzeń nie zwierzęcych.

Rośliny, minerałyEdytuj

W przypadku roślin i minerałów jest jeszcze trudniej, ponieważ nie posiadają Atrybutów. Są one zastępowane przez ich wartość w złocie.

Czasami można obliczać IW w przypadku niektórych stworzeń(?) nieco różniących się od roślin czy minerałów (np. grzyby, niektóre magiczne stworzenia, niekoniecznie żywe) lub przedmiotów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki